Reklamacija - plaza.ba parfumerija Reklamacija - plaza.ba parfumerija

Besplatna dostava za narudžbe preko 100KM

MENU

Besplatna dostava za narudžbe preko 100 KM

Reklamacija

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrata novca ili na zamjenu za drugi proizvod. Cijena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

 

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas putem email na adresu [email protected] sa podacima Vašeg broja računa/otpremnice i broja tekućeg računa.

Povrat sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povrata sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Plaza online shop je u obavezi da povrat izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati/zahtjevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Plaza parfumerije ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas pošaljite nam email sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opišete kakav problem imate.

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi Plaza online shop. Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.

Troškove vraćanja artikla snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.