W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Talijanski dizajnerski brand Gucci svoj je status vrlo uglednog branda stekao svojim klasičnim izgledom i beskonačnom kvalitetom, a kolekcija mirisa ostala je dosljedna tim željama još od lansiranja prvog mirisa - Gucci br.1 za žene 1974. godine. Gucci nastavlja oduševljavati sofisticiranu klijentelu privučenu kultnom snagom njegovih provokativnih i bezvremenskih kolekcija. Kako je Gucci uvijek bio atraktivan slavnim ličnostima i plemstvu, brojni paparazzi snimci nastali tokom 50tih i 60tih godina omogućili su i široj publici uvid u svijet Gucci nasljeđa i glamura. Kuću Guccija osnovao je Guccio Gucci 1921. godine. Inspirirani prekrasnom prtljagom koju su vidjeli putnici dok su radili u hotelu Savoy u Londonu, Gucci se vratio u Firencu s ciljem spajanja profinjene elegancije bogatih putnika s kojima je promatrao fino obrt tradicionalnih firentinskih zanata. Kožna galanterija kožne tematske tvrtke bila je velika potražnja, a kada je koža bila oskudna tijekom Drugog svjetskog rata, Guccijeva inovativna upotreba konoplje, posteljine i jute proširila je estetsku marku. Guccio Gucci prošao je 1953. godine, ali njegovi sinovi i unuk nadgledali su uspješno širenje tvrtke u luksuznog proizvođača robe koja je poznata širom svijeta. Potpis tvrtke "dvostruki G" logotip usvojen je 1960-ih. Prvi miris ove tvrtke, Gucci br. 1 za žene, predstavljen je 1974. godine. Pojavio se niz mirisa za muškarce i žene, od kojih su mnogi dobili legendarni status među kolekcionarima parfema, uključujući Gucci 3 i L'Arte di Gucci. Tom Ford je služio kao director, kreator tvrtke sredinom 90-ih do ranog 21. stoljeća. Kreativna direktorica Frida Giannini preuzela je funkciju za Ford, a od 2015. na čelu joj je Alessandro Michele.