W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Ova nova varijacija pokazuje nam drugu prirodu koja je podjednako botanička koliko i živahna. Obogaćuje paletu ovog začinskog i drvenastog mirisa, amblematičnog i elegantnog, poznatog po svom olfaktornom intenzitetu. Dajući živost izvornim sastojcima toaletne vode Déclaration, miris ponovno cvjeta, bez presedana i poput novog proljeća. Cedar je prepun soka, začini su svježiji, listovi citrusa su zeleniji i nježniji... prava eksplozija života! Ljepota i jednostavnost ove svježine ogleda se u novoj boji bočice koja je tonirana zeleno s nijansama plave i sive, prilagođena eleganciji ovog mirisa.
oprskajte oko 20 cm od kože, s naglaskom na najtoplije dijelove tijela: zapešća, iza ušne resice ili koljena
miris se sastoji od samo tri komponente. Kardamom, listovi citrusa i cedar
Kuću Cartier je 1847. godine osnovao Louis-Francois Cartier. Proslavljena zbog svog lijepog nakita i pažnje prema detaljima, reputacija kompanije je porasla krajem 1800-ih, uz pomoć Cartijevog sina Alfreda i unuka Louisa, Pjera i Žaka. Cartier je stekao slavu 1904. godine kada je Louis Cartier stvorio prvi ručni sat za avijatora Alberta Santos-Dumonta. Ovaj čuveni sat bio je poznat kao "Santos". Ponude marke proširili su se na proizvode od kože, olovke i marame u 1970-ima, a prvi mirisi - Must de Cartier za žene i Santos de Cartier za muškarce - uvedeni su 1981. godine. Cartier je lansirao niz uspješnih mirisa tokom godina, mnogi nose ista imena kao i kolekcije nakita i satova kompanije.