W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
CLARINS je 100% francuski luksuzni porodični kozmetički brend koji potiče iz laboratorije i salona za njegu kože. Inspirisan je znanjem o prirodi i poštovanju planete. Sluša Vas i nudi najbolja personalizirana rješenja za njegu kože u svakom trenutku Vašeg života. Clarins posjeduje svoju laboratoriju u kojoj svake godine ispituje djelotvornost biljaka skupljenih diljem svijeta. Svaki Clarins proizvod u sebi nosi dobrobit prirode. Clarins favorizira upotrebu biljaka iz ekološkog uzgoja, te biljke koje rastu u divljini jer su prirodno bogate aktivnim česticama. Kada su djelotvornost i efekti jednaki, Clarins daje prioritet biljnim sastojcima umjesto sintetičkim. Jacques Courtin-Clarins osnovao je kozmetički brend Clarins 1954. godine, kada je bio student medicine. Primijetio je kako mnoge pacijentice prijavljuju razne probleme s kožom i iskoristio je priliku za osnivanje vlastitog kozmetičkog posla. Naziv marke Clarins nije dio njegovog prezimena, već ime lika kojeg je igrao u školskoj predstavi prije nekoliko godina. Na kraju je prezime promijenio iz Courtin u Courtin-Clarins. Clarins su započeli svoj uspješan put prodajom parfemiranih ulja za tijelo napravljenih od botaničkih sastojaka, savjetujući svojim kupcima da masiraju njihove kože kako bi se liječili postojećim kožnim stanjima. Asortiman proizvoda brzo se proširio kada je posao preuzeo posao. Clarins je prva kozmetička marka koja je proizvodila ulja, kreme i druge proizvode samo od prirodnih sastojaka, što je dio privlačnosti tvrtke od 1950-ih. 1970. godine Clarins, tada poznati francuski brend za kozmetiku, počeo se probijati na međunarodna tržišta. Čuveni koncept samo korištenja prirodnih sirovina (koji se u to vrijeme gotovo nečuvao u korporativnim uredima kozmetičkog sektora) pokazao je trenutni hit kod kupaca iz cijelog svijeta. 1981. Clarins je osvojio američko tržište i, zbog sve većih prodajnih brojki, osnovao je prvu podružnicu marke u SAD-u. Do kraja 2011. godine izvješteno je da 19 podružnica tvrtke Clarins posluju iz različitih zemalja širom svijeta. Do 1990. godine Clarins je bio jedan od najprodavanijih i najuspješnijih high end kozmetičkih i beauty brendova. Njihov portfelj proizvoda značajno je porastao, a tvrtka nudi niz hidratantnih krema, seruma, sredstava za čišćenje, tonera i drugih proizvoda za njegu lica, proizvoda za njegu tijela, kreme za sunčanje i lažnih ten, proizvoda za šminkanje i njegu noktiju, mirisa i nekoliko proizvoda za muškarce. Clarins nudi niz mirisa koji su djelotvorni mirisi za liječenje. Eau des Jardins je osvježavajući miris prepun hidratantnih sredstava. Eau Dynamisante učvršćuje i tonira kožu dok nudi dinamičan, svjež i okrepljujući miris. Clarins Sunshine Fragrance čisti sjaj, osvježenje i zabavu. Clarins Frangrance Group, osnovana 1990-ih, je Clarinsova grana prestiža mirisa. Clarins proizvodi mirise za nekoliko modnih i lifestyle marki. Među njima su Porsche Design, Azzaro, Thierry Mugler, Swarovski, Zadig & Voltaire i David Yurman.