1 besplatan uzorak uz kupovinu
Šaljemo širom Bosne i Hercegovine
AKCIJA
Eau De Parfum
Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe

Eau De Parfum

80.00 KM
64.00 KM
30ml


ŠIFRA 8002135124509

Neraspoloživo stanje


W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.

+6 PLAZA cvjetića

Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe

LINIJA

EAU DE PARFUM


OPIS LINIJE

LIU • JO je vrhunski italijanski modni brend samopouzdanog šika i neodoljive ženstvenosti


OPIS PROIZVODA

LIU • JO žena je savremena Prirodno rođena ljepota koja zrači abnormalnom snagom šarma


NAČIN KORIŠTENJA

Nanesite miris na 3 točke: zglobove unutarnju stranu lakta i vrat


SASTOJCI

JasminYlangYlang


O BRENDU

Liu Jo S.p.A., talijanska je kompanija za odjeću koju su 1995. godine osnovala braća Marco i Vannis Marchi u Carpiju, u provinciji Modena, talijanski okrug izvrsnosti kad je riječ o pletivima. Ime Liu Jo dolazi od nadimaka koje su upotrebljavali Marco Marchi (Jo) i jedna od njegovih ranih djevojčica (Liu). Kreativna filozofija marke posvećena je poboljšanju prirodne ženstvenosti i ljepote svake žene, prenosi izrazito glamurozni stil otvoren prema ličnim interpretacijama. Ovaj identitet izražava se u konceptu koji je od 2018. u središtu reklamnih kampanja Liu Jo: #Glamourizing. Ovo je stvarna izjava, stvorena da prenese evoluciju marke i privede u novo poglavlje. Danas je brend prisutan u 48 zemalja na 3 kontinenta - Evropi, Africi i Aziji - s distributivnom mrežom koja broji 490 mono-marki prodavnica i oko 5500 multi-brandova i specijaliteta širom svijeta. Rast na talijanskom tržištu započeo je lansiranjem kolekcija Liu Jo i Liu Jeans, najprije preko kanala više marki, a nakon toga i mono-brand kanala, kako na domaćem tržištu, tako i inozemstvu. Ubrzo je projekt stila Liu Jo evoluirao u pravcu izrade od glave do pete, a 2008. godine, kultne traperice Bottom Up pokrenute su televizijskom kampanjom. 2009. godine ojačana je maloprodajna mreža kompanije Liu Jo u Italiji, a marka je nastavila rasti na međunarodnim tržištima osnivanjem kompanija Liu Jo Asia Pacific i Liu Jo Retail Benelux.


Podijelite na:



KOMENTARI / RECENZIJE