W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
EMPORIO BABEL HE
Emporio Armani She je nova verzija mirisa Because It’s You. Zamišljen kao miris osjećaja zaljubljenosti, uzbuđenosti i adrenalina, stvoren je od delikatnih voćnih i floralnih nota. Sama linija je opisana kao nježna i strastvena, fragilna i moćna u isto vrijeme.
Lansiran 2019., Armani Stronger With You živi u sadašnjosti, nošenoj energijom modernosti. Nepredvidivo iznenađuje svojom originalnošću, poput začinjenog akorda u gornjim notama - miksa kardamoma, ružičaste paprike i listova ljubičice. Naslijedio je Armanijevu samopouzdanu eleganciju, laganu nonšalantnost i mladost. Stronger With You je začinjeni parfem za muškarce, koji komunicira senzualno: zadimljena vanilija zaljubljuje se u šećerno obložen kesten.
Top-coat ovog parfema čine ružičasta paprika, smreka i ljubičica koji se ljupko povezuju sa srcem parfema: lavandom, kaduljom, karamelom i cimetom. Bazne note ovog parfema se sastoje od ćilibara, tonke, vanilije i antilopa.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.