W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Višestruka boca s ikoničnim portretom Givenchy prizme. Inspirisana je ljubavlju prema tkaninama Huberta de Givenchyja i stvaranjem s suprotnim strukturama. Ovi mirisi simboliziraju bezbrižnu ženu s jakim magnetskim šarmom koja očarava sve one oko sebe.
Odlučan, prozračan i veoma nestašan, miris je koncentrat čiste zavodjivosti, izlučujući šarm i ženstvenost.
Njegova spontanost je zarazna i prirodno zanosna. Tempo je određen. Ko je spreman da se priključi plesu?
Gornje note su ananas, latice ruže, mandarina i grejp; srednje note su ruža, pasijonka i papar; bazne note su praline, vanilija, pačuli, amber, mošus i orris.
Givenchy je francuski brend mode, dodataka i parfema, koji je osnovan od strane grofa Hubert de Givenchy 1952. godine. Kuća je uspostavila reputaciju svog jedinstvenog spoja francuske elegancije i američkog glamura, utjelovljenog posebno u izgledu glumice Audrey Hepburn. Givenchy je kreirao lični ormar za glumicu, kao i kreirao kostime za njene filmske uloge. Parfums Givenchy osnovan je 1957, a njihov prvi miris bio je L'Interdit, koji je ponovo inspirisan njihovom najpoznatijom klijenticom, Audrey Hepburn. Njihov prvi muški miris, monsieur de Givenchy, predstavljen je 1959. godine. Givenchy se pridružio višenacionalnom konglomeratu luksuzne robe LVMH 1987. godine, a Hubert de Givenchy službeno se povukao iz kompanije 1995. godine. Uspjeh marke nastavlja se kroz 21. stoljeće i prelazi sve segmente tržišta. Oni i dalje proizvode svoje omiljene klasične parfeme poput Amarige i Xeryus, zadržavajući relevantnost na tržištu s novijim voćnim cvjetovima i mladenačkim mirisima koje reklamiraju popularne poznate ličnosti poput Liv Tyler i Justin Timberlake. Kompanija je lansirala svoju luksuznu i ekskluzivnu seriju "Harvest" 2005. godine, ističući posebnu notu postojećim mirisom dragocjenih i rijetkih cvjetova ubranih u prethodnoj godini.