
W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
MY WAY
Novi mirisi za žene kuće Giorgio Armani, MY WAY, mirisi koji Vas pozivaju da proširite svoje vidike i upoznate značaj koji nudi svijet. Elegantni, cvjetni mirisi koji bude emocije i iskustva. I AM WHAT I LIVE.
Otkrijte My Way, novi ženski parfem modne kuće Giorgio Armani. Elegantna parfemska voda poziv je da proširite svoje vidike i živite značajne susrete širom svijeta. Jarko bijeli cvjetni buket uokviren je u bocu talismana, metaforu svijeta.
Nanijeti na tri pulsne točke: zapešće, unutrašnji dio lakta i vrat.
Gornje note ovog parfema čine cvijet narandže i bergamot; srce istog sastoji se od nota tuberoze i indijskog jasmina, dok se baza sastoji od nota vanilije, cedrovine i bijelog mošusa.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.