W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Iconic od Givenchy-ja je ženstvena, intrigantna, zavodljiva i prefinjena linija parfema namijenjena uspješnim
ženama koje znaju da iskoriste svaki momenat u životu.
Među prvim parfemskim kreacijama kuće Givenchy izdvaja se legendarni miris L'Interdita iz 1957. godine,
posvećen glumici Audrey Hepburn kao najznačajnijoj muzi ovog modnog dizajnera. 2018. godine izlazi njegova nova, moderna verzija pod nazivom L'Interdit Givenchy, koju su parfimeri
Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Bal razvili kao cvjetno-drvenastu kompoziciju. Parfem je izgrađen na bazi kontrasta između buketa bijelog cvijeća
(uključujući jasmin, tuberozu i cvijet narandže) i intenzivnih drvenastih i zemljanih nota pačulija i vetivera.
Gornje note su kruška i bergamot; srednje note su tuberoza, cvijet narandže i jasmin Sambac;
bazne note su pačuli, vanilija, ambroksan i vetiver.
Givenchy je francuski brend mode, dodataka i parfema, koji je osnovan od strane grofa Hubert de Givenchy 1952. godine. Kuća je uspostavila reputaciju svog jedinstvenog spoja francuske elegancije i američkog glamura, utjelovljenog posebno u izgledu glumice Audrey Hepburn. Givenchy je kreirao lični ormar za glumicu, kao i kreirao kostime za njene filmske uloge. Parfums Givenchy osnovan je 1957, a njihov prvi miris bio je L'Interdit, koji je ponovo inspirisan njihovom najpoznatijom klijenticom, Audrey Hepburn. Njihov prvi muški miris, monsieur de Givenchy, predstavljen je 1959. godine. Givenchy se pridružio višenacionalnom konglomeratu luksuzne robe LVMH 1987. godine, a Hubert de Givenchy službeno se povukao iz kompanije 1995. godine. Uspjeh marke nastavlja se kroz 21. stoljeće i prelazi sve segmente tržišta. Oni i dalje proizvode svoje omiljene klasične parfeme poput Amarige i Xeryus, zadržavajući relevantnost na tržištu s novijim voćnim cvjetovima i mladenačkim mirisima koje reklamiraju popularne poznate ličnosti poput Liv Tyler i Justin Timberlake. Kompanija je lansirala svoju luksuznu i ekskluzivnu seriju "Harvest" 2005. godine, ističući posebnu notu postojećim mirisom dragocjenih i rijetkih cvjetova ubranih u prethodnoj godini.