
Otkako se pojavio na sceni u 2010. godini,
Bleu de Chanel postao je jedan od najpopularnijih muških mirisa koji se i danas
rado i često bira i kupuje s polica parfumerija. Tada je izašao u Eau de
Toilette verziji i nastao je kao kompozicija slavnog Chanelova parfumera
Jacquesa Polgea, koji je četiri godine kasnije, 2014., svijetu odlučio
predstaviti još jednu Bleu de Chanel varijantu – Eau de Parfum. Evolucija ovog
aromatičnog, drvenastog mirisa ipak nije stala na tome. Ovog proljeća
svjedočimo novoj inkarnaciji Bleu de Chanel muškog mirisa i možda
najspektakularnijoj dosad.
Ideja vodilja iza nastanka novog Bleu de Chanel parfema, bila je misao o tome kako su ženske parfemske kreacije uvijek interpretirane u širokom rasponu intenziteta, dok se muški parfemi rijetko mogu naći u različitim, pa tako i onim intenzivnijim koncentracijama. Tako je nastao Bleu de Chanel Parfum.
Novi miris dizajniran je za one koji odbijaju prilagođavati se stereotipima, za one koji vjeruju u svoju snagu i za one koji nemaju želju biti bilo tko drugi. Razlika između Bleu de Chanel Parfum i prethodnih verzija parfema je u prilagođenoj proporciji drvenastih i citrusnih elemenata. U trenutku prepoznatljiva, olfaktivna jezgra originalne Bleu de Chanel Eau de Toilette verzije urezuje se u kožu s istim gornjim notama koje izazivaju trnce; osvježavajućom korom limuna, lavandom i zdravcem. Cedar se ubrzo počinje isticati u samom srcu formule, a slijedi ga kremasta, mliječna i ‘zarazna’ sandalovina iz Nove Kaledonije – rijetka vrsta koju djelomično štiti i sama kuća Chanel. Baš ova vrsta sandalovine ujedinjuje snagu i nježnost i stvara gušći, intenzivniji mirisni trag, koji je istovremeno vrlo delikatan.
Bleu de Chanel Parfum također je kreacija Jacquesa Polgea, a francuski glumac i model Gaspard Ulliel je njegovo zaštitno lice.