
W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
ACQUA DI GIO
Inspiracija za ovu Armanijevu liniju definitivno je pronađena na talijanskom otoku Pantelleria. Pantelleria je dio talijanske obale gdje duboko, plavo-zeleno Mediteransko more susreće sunce i zemlju, stvarajući osjećaj sreće, mira i optimizma. Svježi vodeni mirisi čije samo ime sugerira na ‘vodu užitka’, utjelovljuju istinsku sreću koju sada svako može iskusiti.
Lagani, a ipak specifični miris ove toaletne vode inspirisan je svježinom mora, toplim suncem i bogatstvom zemlje. Ovaj vodeni aromatični miris otvara se svježinom bergamota, nerolija i zelene mandarine. Lagana vodena kombinacija s laticama jasmine, bušina, ruzmarina, persimona i toplog indonezijskog pačulija stvaraju muževan miris koji je istovremeno svjež i senzualan.
Nanesite miris na 3 točke: zglobove unutarnju stranu lakta i vrat.
Ovaj miris nema klasičnu piramidu nota, a one koje ga čine su: bergamot, morske note, jasmin, pačuli, narandža, medovina, potočarka, peršun, labdanum, neroli i japanski paradajz.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.