W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Emporio SHE
Emporio She predstavlja tekuću interpretaciju moderne ženstvenosti. Ovi mirisi su nježni, ugodni, ali istovremeno i egzotični, izazovni i bogati mirisi koji utjelovljuju esenciju modernog Orijenta.
Emporio She Eau De Parfum je svježa mješavina nježnih, cvjetnih mirisa heliotropa, bademastih nota nježne vanilije i cedrovine koje se savršeno stapaju zajedno. Lansiran je 1998., od strane Daniele (Roche) Andrier, pod opisom „orijentalni vanilla miris“ za žene.
Našpricajte miris u visini glave i ramena kako bi lagano prekrio Vaše tijelo.
Gornje note ovog parfema čine ananas, bergamot, limeta, narandžin cvijet, narandža i kruška. Srednje note se sastoje od klinčića, jasmina, heliotropa i perunike; baza se sastoji od sandalovine, zrna tonke, medovine, vanilije, mošusa, cedrovine i badema.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.