W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Nina Ricci je francuska modna kuća koju su osnovali Italijanka Maria "Nina" Ricci i njen sin Robert 1932. Maria je služila kao dizajner kuće i bila je poznata po svojim elegantnim, ženstvenim haljinama. Robert je uspio završiti posao i financije i tako započeo početni korak u svijet parfema. Prvi miris Nina Ricci, Coeur Joie, predstavljen je 1946. Parfem je predstavljen u prekrasnoj kristalnoj bočici koju je dizajnirala Lalique, i označio je početak povijesnog partnerstva dviju kompanija koje će trajati mnogo godina. Najpoznatiji miris Nina Ricci, L'Air du Temps, u prepoznatljivoj bočici golubice predstavljen je 1948. godine. I danas se proizvodi i ostaje bestseler za kompaniju. ina Ricci kupila je Puig 1998. godine i dalje proizvodi modne, muške i ženske mirise. Zaostavština parfema porodice Ricci proširila se i na sadašnju generaciju. Romano Ricci, veliki unuk Marije i Robertov unuk, proizvodi mirise pod markom Juliette has a Gun.