
W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Uronite u intenzivnu svježinu mirisa ACQUA DI GIO PROFONDO EAU DE TOILETTE, koji spaja kontrast pjenušavih začina i korice limuna, dodatno osnažen živahnošću čempresa i aromatičnom dubinom lavandina. Ikonična bočica s mat plavim gradijentom dočarava nijanse dubokog mora. Miris se otvara notama limuna i pjenušavog đumbira. U srcu kompozicije, esencija čempresa i lavandin stapaju se sa prepoznatljivom vodenom svježinom Calone molekule. U završnici, pačuli donosi drvenasti, zemljani akord, prizivajući moć okeana.
Naprskajte na zapešća i vrat. Za dugotrajan učinak, naprskajte i oko glave i ramena.
560609 13 - INGREDIENTS: ALCOHOL • AQUA / WATER / EAU • PARFUM / FRAGRANCE • LIMONENE • LINALOOL • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • CITRAL • CITRONELLOL • BENZYL SALICYLATE • GERANIOL • BENZYL ALCOHOL • COUMARIN • FARNESOL • BENZYL BENZOATE • CINNAMYL ALCOHOL • CI 60730 / EXT. VIOLET 2 • CI 42090 / BLUE 1 (F.I.L. N70055978/1).
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.