
W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
CODE FEMME
Armani prezentira dvije nove ograničene edicije mirisa Armani Code za muškarce iz 2004 kao i Armani Code za žene iz 2006. Upravo Armani Code Turqouise izlazi 2015, inspirisan tirkiznim vodama Mediterana i svojim svježim notama namijenjen za ljetnu sezonu.
Sam miris je osvježavajući i cvijetni. Miris naglašen buketom mirisnih agruma, voćnih i svježih mirisnih tonova koji sa sobom nosi senzualnost, lakoću i ugodnost, kao i trajnu kvalitetu nježnih bijelih cvjetova koji nagovještavaju suštinu uzdizanja, vedrih i romantičnih osjećaja. Na temelju kombinacije nota Giorgio Armani Armani Code Turquoise je klasificiran kao Floral Fruity miris. Emanacija okusa i mirisnih nota za Armani Code Tirkizna odiše mirisom citrusnih i voćnih gornjih nota, uključujući naranču, neroli, cvijet narandže, te kruške.
Gornje note ovog parfema čine kruška, neroli i narandžin cvijet. Srednje note sastoje se od đumbira i jasmina, dok bazu čine bijele šume, vanilija i mošus.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.