W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Parfumer Alberto Morillas je definitivno znao šta radi sa šumskim floralno-mošusnim notama muških parfema linije Neroli koji su postali jedni od simbola ove parfumske kuće – Bulgari.
BVLGARI MAN WOOD ESSENCE kombinuje drveni trio ujedinjujući najfinije parfemske esencije: cedar, čempres i vetiver, rezonirajući toplim i sunčanim notama benzojeve smole. Nevjerojatna svježina nijansirana italijanskim ukusom poboljšava snažnu vezu između grada i prirode.
Gornje note su citrusi sa šećerom, korica limuna i list korijandera; srednje note su čempres, kedar i vetiver; osnovna nota je benzoin.
Bulgari je talijanski luksuzni brend poznat od 1884. po svom nakitu, satovima, mirisima, dodacima i kožnim proizvodima. Jedan je od najluksiznijih talijanskih brandova, prepoznatiljiv po svom rimskom potpisu. Svoju historiju, inspiraciju Starim Rimom prenosi i kroz sve svoje linije parfema. Ime tvrtke je izvedenica od prezimena osnivača, Sotirios Voulgarisa, a slovo "V" u riječi je latinični klasični znak abecede za slovo "U", pa riječ izgovara se jednostavno kao da je napisano kao "Bulgari". Osnivač kuće, Sotirio Voulgaris, porijeklom je iz Grčke, gdje je naučio trgovinu draguljima. Iz rodnog grada otišao je 1877. godine i krenuo na Krf, a kasnije i u Napulj, prije nego što je sletio u Rim 1881. godine. Vodeća prodavaonica tvrtke otvorena je 1905. godine uz pomoć njegovih sinova, u Via dei Condotti, i ubrzo je postala uspješna i poznata. Prve međunarodne trgovine otvorene su 1970. u New Yorku, Parizu, Geneveu i Monte Carlu. Bvlgari su dugi niz godina imali vlastita prodajna mjesta (salone) u hotelu Pierre u New Yorku, a sada imaju gotovo 300 trgovina širom svijeta. U početku poznat po veličanstvenom nakitu, marka je svoju ponudu proširila na satove, dodatke, torbice, hotele i mirise. Prvi miris koji je marka ponudila bio je Eau Parfumée au Thé Vert 1992. godine.