W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
EUPHORIA
Euphoria pruža osećaj slobode putovanje bez ograničenja To je stav duha i tela koji je provokativan i ushićen Sve je povezano sa ostvarivanjem sna Sa mirisom Euphoria žene mogu da se oslobode svih inhibicija i slede svoje najintimnije žudnje
Miris je orijentalan zavodljiv u sebi kombinuje egzotično voće koketne cvetne note obogaćene kremastim mirisom
Američku dizajnersku kuću osnovao je Calvin Klein krajem 1960-ih. Postao je svjetski poznat zahvaljujući farmerkama i casual kolekcijama, kolekcijama donjeg rublja, kao i parfemima. Sada licenca za parfem Calvin Klein pripada Coty. Od 1997. godine u ponudu su uvrštene kolekcije satova i nakita. Postao je poznat po kontroverznim kampanjama 90-ih, uglavnom svojim prvim unisex mirisom na svijetu CK1. Marka je poznata po minimalizmu i klasičnom stilu, a pomogla je i pokretanju zanosa dizajnerskih traperica u 1970-ima kada je Klein počeo dodavati svoje ime na stražnji džep. Satovi i kolekcija nakita postali su dio ponude branda 1997. Logo tvrtke "cK" jednako je prepoznatljiv kao i njegov brand i krasi mnoge proizvode iz njihove linije. Prvi parfem tvrtke Calvin lansiran je 1981. Calvin Klein otada je lansirao niz uspješnih parfema koji za mnoge privlače duh desetljeća u kojima su predstavljeni, uključujući Obsession (1985. za žene, 1986. za muškarce), cK One (jedan od prvih mirisa koji se prodaje kao unisex, 1994.) i Euphoria (2005 za žene, 2006 za muškarce).