W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
EMPORIO BABEL SHE
Emporio Armani She je nova verzija mirisa Because It’s You. Zamišljen kao miris osjećaja zaljubljenosti, uzbuđenosti i adrenalina, stvoren je od delikatnih voćnih i floralnih nota. Sama linija je opisana kao nježna i strastvena, fragilna i moćna u isto vrijeme.
Ovaj neobičan ženski parfem je savremena i strastvena mješavina sirovina. Odlikuje je slatka i zarazna crna trešnja u kombinaciji s ultra ženstvenim srcem jasmina i elegantnim notama pačulija. Boja šampanjca rosé suptilno predstavlja modernu ličnost novog mirisa: voćnog, cvjetnog i intenzivnog. Čiste linije i esencijalni oblici prepoznatljivi su Giorgio Armani potpis koji je još jednom pretočen u bocu mirisa Emporio Armani. Jednostavnost stvara duboku senzualnost, zaobljene forme i obline koje podsjećaju na ženstvene bokove, otkrivajući gustinu likovnog djela.
Gornje note ovog parfema čine trešnja, malina i crna ribizla. Srednje note čine ruža, jasmin i pelin. Bazne note ovog parfema čini pačuli.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.