W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
ACQUA DI GIO
Armani je 1996. predstavio svoj popularni muški vodeni miris Acqua di Gio. Skoro 20 godina kasnije, lansirana je nova verzija mirisa Acqua di Gio, elegantnih, prozračnih i dubokih tonova. Miris simbolizira spajanje morskih talasa sa crnim stijenama.
Predstavljamo Acqua di Giò Absolu Instinkt, inspirisan trenutkom kada se more susreće s najdragocjenijim drvetom. Otvarajući se s ikoničnim morskim notama Acqua di Gi´ta, parfem se miješa s bistrim srcem pačulija, presušivši se sa zaraznom dimnošću rođenom od strane ebanovog drveta, stvarajući dugotrajno bogatstvo na koži.
Gornje note ovog parfema čine morske note, limun i bergamot. Srce ovog parfema sastoji se od pačulija koji se miješa sa baznim notama ebonije i jantarovine.
Giorgio Armani, poznati talijanski modni dizajner, najpoznatiji po svojim linijama muške odjeće, pretočio je svoj osjećaj za modu i estetsku viziju u svijet mirisa, šminke i njege kože. Njegova elegancija, bezvremenska sofisticiranost, nenametljiva jednostavnost i besprijekoran stil, odražavaju se kroz proizvode napravljene od najkvalitetnijih materijala. Armani je karijeru započeo kao dizajner izloga u robnoj kući i radio do kupca muške odjeće. Od 1960. do 1972. radio je kao dizajner u poznatoj kući Nino Cerutti, a zatim radio kao neovisni dizajner za brojne modne kuće prije nego što je osnovao vlastiti brend. Prvu je kolekciju muške odjeće predstavio 1975. godine, a slijedila je linija za žene iste godine. Armani je širu publiku stekao svojim radom s popularnim filmom "American Gigolo", u kojem je lik Richarda Gerea nosio elegantne Armanijeve dizajne. Istoimena marka se proširila tijekom kasnih 1970-ih i ranih 1980-ih, nudeći razne kolekcije u različitim cjenovnim rasponima, pantalonama, donjem vešu, dodacima i sporazumom s L'Orealom, mirisima i kozmetičkim proizvodima. Giorgio Armani Beauty predstavio je Armani za žene 1982., a potom Armani za muškarce 1984. Ova dva mirisa dio su dugog i uspješnog niza mirisa koji je izdala ova marka, nastavljajući sa ovim stilom kroz 21. stoljeće.