W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Nova kreacija koja se pridružuje Mjesečevoj kolekciji, gdje se bajkoviti element sjećanja uvijek hrabropojavljuje kako bi istražio liniju koja razdvaja sjećanje od fantazije i magije od stvarnosti. Baš poput togtoplog zagrljaja, kreacija zatvorena u neuporedivu crnu bočicu s poklopcem u obliku dragulja, otvara se iobavija svog nositelja slatkoćom dragocjene tahiti vanilije protkane kontrastnim notama badema inaznakama limuna iz sorrento limuna i kalabrijske mandarine.
Poput jednog od poznatih začaranih napitaka Božice Circe, Kirkè Extrait Tiziane Terenzi zaokuplja onogako ga nosi. Ovo je čarobni i senzualni parfem koji je poput boginje koja ga jenadahnula.
Gornje note su pasijonka, breskva, kruška, malina, riža i pijesak;
srednja nota je đurđevak;
bazne note sumošus, vanilija, sandalovina, pačuli i heliotrop.
Tiziana Terenzi je porodična marka mirisa u vlasništvu jedne porodice, prije svega mirisnih svijeća, a zatim parfema. Osnovana je kao Cereria Terenzi 1968. godine u Cattolici, u prostoru od 16 kvadratnih metara, na entuzijazam osnivača Evelina Terenzi, koji je inovacijama nastavio porodičnu tradiciju: njegov otac Guglielmo učestvovao je u osnivanju voštani radovi koji su proizveli pobožne i pashalne svijeće za crkve. Uz pomoć supruge Luigije Mancini postavio je zanatsku laboratoriju u maloj sobi velike porodične kuće; prva cigla u onome što će postati priča o više od 40 godina, prenosila se na današnji dan, iz generacije u generaciju. Djeca Evelino Terenzi, Tiziana i Paolo sada su vlasnici branda. Tiziana Terenzi je dizajnerica, dok je Paolo Terenzi nos i predsjednik kompanije. Tiziana Terenzi relativno je novi brend mirisa. Najstarije izdanje nastalo je 2012., a najnovije je iz 2020. godine.