
W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Mladi mjesec otkriva nam se kao blistavi crni krug ovješen, čudesan i savršen, u svodu nebeskom. Od davnina se kaže da posjeduje magične moći i da ima glavni utjecaj na zemlji, donoseći sreću i radost muškarcima koji joj se obraćaju. Zaista, mladić se stoljećima, posebno tokom slavne ere Rimskog carstva, uvijek smatrao simbolom sreće i budućeg prosperiteta. Kao i svaki novi početak, ovaj vremenski interval, obilježen mjesečevim fazama, sa sobom je donio i nadu da ćemo moći ispuniti svoje želje. Pod crnim mjesecom, ublaženi šarmom istorije i slavom Rimskog carstva, djeca Paolo i Tiziana, zajedno sa voljenom porodicom i dragim bakama i djedovima Guglielmom i Luigijom, kreću na avanturističko putovanje u bajnu prestonicu Italije, gdje otkrivaju savršene mirise.
Al Contrario govori o povratnom putovanju. Ovaj rafinirani parfem nije za svakoga. Stvoren je u suptilnoj ravnoteži, gotovo nostalgičnom osjećaju čežnje koji pada negdje između slatkoće vanilije i kontrasta slada i mahuna kakaa. Graciozan, ali dubok, ovaj miris odražava provokativno prisustvo odabranog drveta, poput ebanovine, u kojoj je ukorijenjen.
Gornje note su kakao mahuna, slad i ebanovino drvo;
srednje note su vanilija, mahune tonke i orhideja;
bazne note su šećerna trska, lješnjak, sandalovina i benzoin.
Tiziana Terenzi je porodična marka mirisa u vlasništvu jedne porodice, prije svega mirisnih svijeća, a zatim parfema. Osnovana je kao Cereria Terenzi 1968. godine u Cattolici, u prostoru od 16 kvadratnih metara, na entuzijazam osnivača Evelina Terenzi, koji je inovacijama nastavio porodičnu tradiciju: njegov otac Guglielmo učestvovao je u osnivanju voštani radovi koji su proizveli pobožne i pashalne svijeće za crkve. Uz pomoć supruge Luigije Mancini postavio je zanatsku laboratoriju u maloj sobi velike porodične kuće; prva cigla u onome što će postati priča o više od 40 godina, prenosila se na današnji dan, iz generacije u generaciju. Djeca Evelino Terenzi, Tiziana i Paolo sada su vlasnici branda. Tiziana Terenzi je dizajnerica, dok je Paolo Terenzi nos i predsjednik kompanije. Tiziana Terenzi relativno je novi brend mirisa. Najstarije izdanje nastalo je 2012., a najnovije je iz 2020. godine.