Besplatna dostava za narudžbe preko 100KM
1 besplatan uzorak uz kupovinu
Šaljemo širom Bosne i Hercegovine
Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

Organza Eau De Parfum


194.00 KM

50ML



ŠIFRA 3274872389960

Raspoloživo stanje


W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.

+19 PLAZA cvjetića

Prednosti


Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

OPIS LINIJE

Iconic od Givenchy-ja je ženstvena, intrigantna, zavodljiva i prefinjena linija parfema namijenjena uspješnim ženama koje znaju da iskoriste svaki momenat u životu.


OPIS PROIZVODA

Organza je čarobna mješavina klasične senzualnosti, delikatnosti i topline, himna vječnoj ljepoti koju posjeduje svaka žena. Atraktivna bočica koju je dizajnirao Serge Manseau utjelovljenje je vrlina ovog orijentalno-cvjetnog, toplog i slatkog mirisa.


SASTOJCI

Gornje note su muškatni oraščić, Gardenija, cvijet afričke narandže, bergamot i zelene note; 
srednje note su tuberoza, orah, jasmin, orlovi nokti, iris i božur; donje note su vanilija,
amber, drvene note, drvo guaiac i kedar iz Virdžinije.


O BRENDU

Givenchy je francuski brend mode, dodataka i parfema, koji je osnovan od strane grofa Hubert de Givenchy 1952. godine. Kuća je uspostavila reputaciju svog jedinstvenog spoja francuske elegancije i američkog glamura, utjelovljenog posebno u izgledu glumice Audrey Hepburn. Givenchy je kreirao lični ormar za glumicu, kao i kreirao kostime za njene filmske uloge.  Parfums Givenchy osnovan je 1957, a njihov prvi miris bio je L'Interdit, koji je ponovo inspirisan njihovom najpoznatijom klijenticom, Audrey Hepburn. Njihov prvi muški miris, monsieur de Givenchy, predstavljen je 1959. godine. Givenchy se pridružio višenacionalnom konglomeratu luksuzne robe LVMH 1987. godine, a Hubert de Givenchy službeno se povukao iz kompanije 1995. godine. Uspjeh marke nastavlja se kroz 21. stoljeće i prelazi sve segmente tržišta. Oni i dalje proizvode svoje omiljene klasične parfeme poput Amarige i Xeryus, zadržavajući relevantnost na tržištu s novijim voćnim cvjetovima i mladenačkim mirisima koje reklamiraju popularne poznate ličnosti poput Liv Tyler i Justin Timberlake. Kompanija je lansirala svoju luksuznu i ekskluzivnu seriju "Harvest" 2005. godine, ističući posebnu notu postojećim mirisom dragocjenih i rijetkih cvjetova ubranih u prethodnoj godini.


Podijelite na:



KOMENTARI / RECENZIJE