Besplatna dostava za narudžbe preko 100KM
1 besplatan uzorak uz kupovinu
Šaljemo širom Bosne i Hercegovine
Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

Pi Eau De Toilette


150.00 KM

50ml



ŠIFRA 3274872395497

Raspoloživo stanje


W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.

+15 PLAZA cvjetića

Prednosti


Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

LINIJA

GIVENCHY PI


OPIS LINIJE

Nove verzije mirisa Pi, koju je Givenchy predstavio 1998. godine, izlaze na jesen 2015. Novi mirisi dizajnirani su za moderne avanturiste koji vole testirati vlastite granice.


OPIS PROIZVODA

PI označava trag novih osvajača koji traže uzbuđenja. Intenzivnog i magnetskog mirisa gdje se sudaraju snaga drvenog akorda i senzualnost benzoina. Pi od Givenchy je orijentalni drveni miris za muškarce. Pi je predstavljen 2015. godine.


SASTOJCI

Glavni sastojci ovog parfema čine benzoin, drveni akordi, kožne note, začinske note, animalne, te balzamične note.


O BRENDU

Givenchy je francuski brend mode, dodataka i parfema, koji je osnovan od strane grofa Hubert de Givenchy 1952. godine. Kuća je uspostavila reputaciju svog jedinstvenog spoja francuske elegancije i američkog glamura, utjelovljenog posebno u izgledu glumice Audrey Hepburn. Givenchy je kreirao lični ormar za glumicu, kao i kreirao kostime za njene filmske uloge.  Parfums Givenchy osnovan je 1957, a njihov prvi miris bio je L'Interdit, koji je ponovo inspirisan njihovom najpoznatijom klijenticom, Audrey Hepburn. Njihov prvi muški miris, monsieur de Givenchy, predstavljen je 1959. godine. Givenchy se pridružio višenacionalnom konglomeratu luksuzne robe LVMH 1987. godine, a Hubert de Givenchy službeno se povukao iz kompanije 1995. godine. Uspjeh marke nastavlja se kroz 21. stoljeće i prelazi sve segmente tržišta. Oni i dalje proizvode svoje omiljene klasične parfeme poput Amarige i Xeryus, zadržavajući relevantnost na tržištu s novijim voćnim cvjetovima i mladenačkim mirisima koje reklamiraju popularne poznate ličnosti poput Liv Tyler i Justin Timberlake. Kompanija je lansirala svoju luksuznu i ekskluzivnu seriju "Harvest" 2005. godine, ističući posebnu notu postojećim mirisom dragocjenih i rijetkih cvjetova ubranih u prethodnoj godini.


Podijelite na:



KOMENTARI / RECENZIJE