Besplatna dostava za narudžbe preko 100KM
1 besplatan uzorak uz kupovinu
Šaljemo širom Bosne i Hercegovine
Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

Gentleman Eau De Parfum Boisée


149.00 KM

50ml


ŠIFRA 3274872399013

Neraspoloživo stanje


W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.

+15 PLAZA cvjetića

Prednosti


Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

OPIS LINIJE

Bočica, teško staklo i izuzetna grafička slika, poprima modernu privlačnost u bezvremenskim kodovima, mirisima Gentleman.Remen u crnoj boji, gdje se ime Givenchy ističe u bijeloj boji. Rođen je samouvjereni klasik.


OPIS PROIZVODA

Ravnoteža između neupitne snage i samouvjerene nježnosti, Gentleman Givenchy nudi drvene kontraste u drveno cvjetnoj pećini. Izgrađena od cvjetne note, interpretirana u dubokim muškim nijansama, ova izvrsna toaletna voda otkriva svježinu kruške s zagrizom, koju je kardamon zagrijao na podlozi umirujuće, začinjene lavande.


SASTOJCI

Gornje note su crni biber, pelargonija i korijander; srednje note su iris, kakao mahuna i kedar; donje note su sandalovina, drvene note i pačuli.


O BRENDU

Givenchy je francuski brend mode, dodataka i parfema, koji je osnovan od strane grofa Hubert de Givenchy 1952. godine. Kuća je uspostavila reputaciju svog jedinstvenog spoja francuske elegancije i američkog glamura, utjelovljenog posebno u izgledu glumice Audrey Hepburn. Givenchy je kreirao lični ormar za glumicu, kao i kreirao kostime za njene filmske uloge.  Parfums Givenchy osnovan je 1957, a njihov prvi miris bio je L'Interdit, koji je ponovo inspirisan njihovom najpoznatijom klijenticom, Audrey Hepburn. Njihov prvi muški miris, monsieur de Givenchy, predstavljen je 1959. godine. Givenchy se pridružio višenacionalnom konglomeratu luksuzne robe LVMH 1987. godine, a Hubert de Givenchy službeno se povukao iz kompanije 1995. godine. Uspjeh marke nastavlja se kroz 21. stoljeće i prelazi sve segmente tržišta. Oni i dalje proizvode svoje omiljene klasične parfeme poput Amarige i Xeryus, zadržavajući relevantnost na tržištu s novijim voćnim cvjetovima i mladenačkim mirisima koje reklamiraju popularne poznate ličnosti poput Liv Tyler i Justin Timberlake. Kompanija je lansirala svoju luksuznu i ekskluzivnu seriju "Harvest" 2005. godine, ističući posebnu notu postojećim mirisom dragocjenih i rijetkih cvjetova ubranih u prethodnoj godini.


Podijelite na:



KOMENTARI / RECENZIJE