
W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Gucci Guilty
Rođen iz posebne saradnje kreativnog direktora Alessandra Michelea i glavnog parfimera Alberta Morillasa, Gucci Guilty stvoren je pomoću posebne mješavine sa strukturom koja ostaje nepromijenjena od prvog nanošenja na kožu.
Za svu gospodu koja vole i odaberu Gucci, drvenasti aromatični Guilty Pour Homme predstavljen je na tržištu 2011. godine kao aromatični pratilac popularnog ženskog izdanja Gucci Guilty iz 2010. Godine. Guilty Pour Homme pažljivo je dizajniran za muškarce koji znaju što žele i koji dobiju ono što žele. Harizmatični alfa mužjak, pravi magnet za dame, predstavljen je u ovoj provokativnoj i zavodljivoj kompoziciji.
Miris se otvara lavandom i limunom, ostavljajući dovoljno prostora za vrlo privlačne mirise cvijeta narandže. Osnovni tonovi podržani su toplim drvenim akordima kedra i pačulija, nudeći čvrstu, ali uzbudljivu i nježnu boju cijeloj kompoziciji.
Talijanski dizajnerski brand Gucci svoj je status vrlo uglednog branda stekao svojim klasičnim izgledom i beskonačnom kvalitetom, a kolekcija mirisa ostala je dosljedna tim željama još od lansiranja prvog mirisa - Gucci br.1 za žene 1974. godine. Gucci nastavlja oduševljavati sofisticiranu klijentelu privučenu kultnom snagom njegovih provokativnih i bezvremenskih kolekcija. Kako je Gucci uvijek bio atraktivan slavnim ličnostima i plemstvu, brojni paparazzi snimci nastali tokom 50tih i 60tih godina omogućili su i široj publici uvid u svijet Gucci nasljeđa i glamura. Kuću Guccija osnovao je Guccio Gucci 1921. godine. Inspirirani prekrasnom prtljagom koju su vidjeli putnici dok su radili u hotelu Savoy u Londonu, Gucci se vratio u Firencu s ciljem spajanja profinjene elegancije bogatih putnika s kojima je promatrao fino obrt tradicionalnih firentinskih zanata. Kožna galanterija kožne tematske tvrtke bila je velika potražnja, a kada je koža bila oskudna tijekom Drugog svjetskog rata, Guccijeva inovativna upotreba konoplje, posteljine i jute proširila je estetsku marku. Guccio Gucci prošao je 1953. godine, ali njegovi sinovi i unuk nadgledali su uspješno širenje tvrtke u luksuznog proizvođača robe koja je poznata širom svijeta. Potpis tvrtke "dvostruki G" logotip usvojen je 1960-ih. Prvi miris ove tvrtke, Gucci br. 1 za žene, predstavljen je 1974. godine. Pojavio se niz mirisa za muškarce i žene, od kojih su mnogi dobili legendarni status među kolekcionarima parfema, uključujući Gucci 3 i L'Arte di Gucci. Tom Ford je služio kao director, kreator tvrtke sredinom 90-ih do ranog 21. stoljeća. Kreativna direktorica Frida Giannini preuzela je funkciju za Ford, a od 2015. na čelu joj je Alessandro Michele.