Besplatna dostava za narudžbe preko 100KM
1 besplatan uzorak uz kupovinu
Šaljemo širom Bosne i Hercegovine
Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

Alive Eau De Parfum


218.00 KM

50ml



ŠIFRA 3614228830515

Raspoloživo stanje


W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.

+22 PLAZA cvjetića

Prednosti


Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

LINIJA

Čistači


OPIS PROIZVODA

Anti-oksidantni papirići koji osvježavaju kožu pomoću snažnog kompleksa za upijanje masnoće. Trenutačno upijaju višak sebuma.


NAČIN KORIŠTENJA

Kada god uočimo višak sjaja na koži, nježno tapkati papirićem.


O BRENDU

Hugo Boss njemačka je kuća mode i stila života, koju je 1924. osnovao Hugo Boss. BOSS i HUGO predstavljaju dva brenda koja se jasno razlikuju po svom modernom stilu, ali ispunjavaju iste visoke standarde kvalitete, inovativnosti i održivosti. Boss kao bezvremenski, moderan i elegantan učinit će svaku ženu i muškarca izazovnim, dok će Hugo kroz moderni casual stil osigurati nekonvencionalnu privlačnost za sve trendsetere. Porijeklom iz Metzingena, gdje se i danas nalazi, ova tvrtka nudi više modnih linija i dodataka pod temeljnim brandovima Hugo i Boss. Marka Boss nudi sljedeće linije: Boss Black, moderna klasična odjeća i najširi asortiman proizvoda; Boss Orange, jedinstveniji i boemski u stilu; Boss Selection, muška odjeća high-end; Boss Green, fokusirajući se na sport i aktivno trošenje. Marka Hugo poznata je po stilovima mode naprijed, evropskog utjecaja. Tvrtka proizvodi mirise u suradnji s Proctor & Gamble Prestige. Mirisi za muškarce i žene nude se pod robnim markama Boss i Hugo. Prvi miris bio je Boss Number One za muškarce, lansiran 1985. godine. Najstarije izdanje nastalo je 1985. godine, a najnovije je iz 2020. godine.


Podijelite na:



KOMENTARI / RECENZIJE