W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Collistar je kozmetička tvrtka osnovana u Italiji. Na svom samom početku bila je kozmetička divizija farmaceutske tvrtke sve dok Daniela Sacerdote nije 1982. preuzela vodeću menadžersku poziciju i postala poznatim kozmetičkim i parfumerijskim imenom. Collistar je kupila Bolton Group 1993. godine, a Daniela je i dalje držala svoje mjesto. 2006. godine osvojila je prvo mjesto na tržištu Global Beaute u svakom od dva segmenta - šminkanju i tretmanu. Collistar se u svojim oglasima smatra vrlo inovativnom tvrtkom; bila je prva koja je kreirala press uredničku kampanju, prva koja se prodaje isključivo u parfumerijama kako bi se reklamirala na radiju, a jedna je od prvih tvrtki koja je koristila internet (1995). Njihovi proizvodi poznati su u svijetu po visokokvalitetnom, specifičnom i modernom pakiranju. Acqua Attiva je prvi muški miris ove poznate marke, predstavljen 2009. godine, inspiriran Italijom i mediteranskim morem i vegetacijom. Dizajner Collistar ima 19 parfema u svojoj bazi mirisa. Collistar je nova marka mirisa. Najstarije izdanje nastalo je 2008. godine, a najnovije je iz 2018. godine.