W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Jimmy Choo brend je postao planetarno poznat 1988.godine po kreaciji cipela, kada ga je Vogue objavio na osam stranica. Njegove kreacije su postale sinonim za visoku modu i glamur. Par godina kasnije lansira i prvu liniju torbi kojima je zapečaćen njegov status modne ikone. Svoju inovativnost i glamuroznost širi i kroz parfemsku liniju. Prvi parfem Jimmy Choo Eau de Parfum je inspirisan upravo cipelama; bočica istog je obložena imitacijom pitonove kože. Jimmy Choo dizajniran je za ekskluzivne cipele u Londonu. Marka je osnovana 1996. godine zajedno sa urednikom pribora u britanskom Vogueu, Tamarom Mellon. Najstarije izdanje parfema nastalo je 2011. godine, a najnovije je iz 2020. godine. Mirisi Jimmy Choo su nastali u saradnji sa parfumerima Olivierom Polgeom, Veronique Nyberg, Domitille Michalonom Bertierjem, Nathalie Lorson, Honorine Blanc, Louise Turner, Juliette Karagueuzoglou, Christophe Raynaud, Christine Nagel, Anne Flipo, Alienor Masuliene, Marienom Maslieneom, Caroline Dumur, Jórdi Fernandez i Clément Marx.