Besplatna dostava za narudžbe preko 100KM
1 besplatan uzorak uz kupovinu
Šaljemo širom Bosne i Hercegovine
Prednosti

Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

Man Black Cologne Eau De Toilette


142.00 KM

60 ml


ŠIFRA 783320971075

Neraspoloživo stanje


W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.

+14 PLAZA cvjetića

Prednosti


Dostava unutar 1-3 radnih dana
Besplatno pakovanje
1 besplatan uzorak
Besplatna dostava za sve narudžbe preko 100KM

LINIJA

MAN BLACK COLOGNE


OPIS LINIJE

Unikatni senzualni potpis novi iskaz muževnosti


OPIS PROIZVODA

BVL MAN BLACK COLOGNE je svježa orijentalna toaletna voda ultramoderna profinjena i muževna Jedinstven miris čine kontradiktorni sastojci hladne svježina zelenog citrusa povezanog sa orijentalnim i intenzivnim mirisom drveta


SASTOJCI

Citrus & Vegetal Freshness
Neroli


O BRENDU

Bulgari je talijanski luksuzni brend poznat od 1884. po svom nakitu, satovima, mirisima, dodacima i kožnim proizvodima. Jedan je od najluksiznijih talijanskih brandova, prepoznatiljiv po svom rimskom potpisu. Svoju historiju, inspiraciju Starim Rimom prenosi i kroz sve svoje linije parfema. Ime tvrtke je izvedenica od prezimena osnivača, Sotirios Voulgarisa, a slovo "V" u riječi je latinični klasični znak abecede za slovo "U", pa riječ izgovara se jednostavno kao da je napisano kao "Bulgari". Osnivač kuće, Sotirio Voulgaris, porijeklom je iz Grčke, gdje je naučio trgovinu draguljima. Iz rodnog grada otišao je 1877. godine i krenuo na Krf, a kasnije i u Napulj, prije nego što je sletio u Rim 1881. godine. Vodeća prodavaonica tvrtke otvorena je 1905. godine uz pomoć njegovih sinova, u Via dei Condotti, i ubrzo je postala uspješna i poznata. Prve međunarodne trgovine otvorene su 1970. u New Yorku, Parizu, Geneveu i Monte Carlu. Bvlgari su dugi niz godina imali vlastita prodajna mjesta (salone) u hotelu Pierre u New Yorku, a sada imaju gotovo 300 trgovina širom svijeta. U početku poznat po veličanstvenom nakitu, marka je svoju ponudu proširila na satove, dodatke, torbice, hotele i mirise. Prvi miris koji je marka ponudila bio je Eau Parfumée au Thé Vert 1992. godine.


Podijelite na:



KOMENTARI / RECENZIJE