W.PLAZA d.o.o. Sarajevo se trudi da opisi, slike i cijene proizvoda budu kompletne i bez greške. U slučaju grešaka pri prikazu informacija ne preuzimamo odgovornost.
Prednosti
Kenzo Takada, japanski dizajner s malo ekscentričnosti, stigao je u Pariz 70-ih. Inspiriran Istokom i Zapadom, izumio je živopisnu, energičnu i antikonformističku modu. Od 1988. godine, stvaranjem Kenzo parfema, Kenzo nas je obradovao pričama ispričanim kroz miris. Poezija s preokretom, redizajnirane prirode, nasmijane senzualnosti i stvarnih emocija nadahnjuju svaki novi miris. Uz energiju, smjelost i radost Kenza, svijet je prekrasan!
Kenzo lansira Kenzo Homme Night krajem januara 2014. Miris je nova verzija originalnog Kenzo Hommea iz 1991. Novi bok je senzualniji i romantičniji u odnosu na prethodna izdanja. Čovjek prema kojem se modelira koncept mirisa zamišljen je kao spontan, spreman na rizik, pomalo blesav i vrlo zavodljiv. Ne shvaća se previše ozbiljno i zabavno je biti u blizini istog. Miris je opisan kao razigran, intrigantan i energičan.
Gornje note su kardamom, grejp i korijander;
srednje note su mango, artemizija, pelin i geranijum;
bazne note su mahune tonke, vetiver i drvo guaiac.
Kenzo je japanska modna kuća koju je 1970. osnovao dizajner Kenzo Takada. Kenzo je pohađao modni koledž Bunka u Tokiju - jedan od prvih učenika - i preselio se iz Tokija u Pariz 1964. 1970. osnovao je svoj prvi pariški butik, zvani Jungle Jap. Kenzo je zaslužan što japansku modu dovodi u ostatak svijeta, a njegovi jedinstveni dizajni predstavljaju spoj tradicionalnih japanskih linija s utjecajima prirode i multikulturalizma. Divizija Kenzo Parfums pokrenuta je 1987. godine, iako dokaz o najranijem parfemu Kenzo - King Kong iz 1978. godine, u skladu s temom "Jungle Jap", sugerira da je dizajner bio zainteresiran za mirise prije nego što je pokrenuo zasebnu diviziju za mirise. Prvo službeno izdanje Kenzo Parfuma bilo je film Kenzo za žene iz 1988. godine, miris čije je ime kasnije promijenjeno u ça poslan beau (što u prijevodu znači "lijepo miriše"). Od tada je ponuđena serija uspješnih mirisa za muškarce i žene, uključujući vodeći miris kompanije, revolucionarni Flower tvrtke Kenzo.Kenzo Parfums pridružio se višenacionalnom konglomeratu luksuzne robe LVMH 1993. godine, a Kenzo Takada službeno se povukao iz kompanije 1999. godine, iako se od tada ponovno pojavljivao kao dizajner uređenja doma i uređenja.